Tråklördag

Har spenderat lördagen med att göra absolut ingenting. Känner mig lite hängig. Det har gått sisådär med maten. 2 knäcke med ost till frukost. Pannbiff till lunch. Middag blev det inget av med - börjar dock bli hungrig nu. Går antingen och lägger mig hungrig eller så blir det en knäcke au naturel. Har inte bestämt mig ännu.

Mitt minne är inte knasigt också. Tänkte på något tidigare som jag kände att jag ville dela med mig av här - men har så klart glömt bort vad det var. Kanske kommer på det igen någon annan dag.

I morgon är det söndag, eller ja, egentligen är det ju söndag nu och har varit det i ca 20 min... Känner mig fruktansvärt osocial men funderar på att ändå dra iväg till en vän. Får se hur det känns i morgon. Jag blir lätt osocial när det är något jag är nervös eller spänd inför - och snart är det ju måndag = läkarbesök.

Jaja, nu är det sovdags.

Kommentarer
Postat av: Agnetha

När jag läser det här är det måndag. Tänker på dig idag! Hoppas det går bra!

2009-09-28 @ 14:58:58
URL: http://jagbantar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0