Mysig blogg???

Jag förvånas faktiskt över att de finns folk som läser min lilla blogg. Att det finns de som faktiskt kommenterar och verkar uppriktigt intresserade förvånas jag ännu mer över.

Tack för kommentarerna!!!

Dock undrar jag hur vissa personer kan säga "Trevlig blogg" eller "Mysig blogg"... Vad är det för "trevligt" och "mysigt" med den? Ser vissa min ångestfyllda tillvaro som mysig och trevlig? Det känns nästan som att det mer är så att dessa mystrevliga personer inte alls har LÄST min blogg utan bara skriver en kommentar för att få besökare till sin egen trendiga modeblogg. Till er vill jag säga: Tack för att jag förgyllde er dag med lite mys och trevlighet - men den här lilla fetto-bloggen är nog inte rätt sätt att ragga läsare till era egna bloggar. Om ni hade tagit er tid att läsa min blogg så hade ni nog förstått att jag faktiskt heller inte är så vidare värst intresserad av stilettklackar, minikjolar, mingelbilder med sthlms finest och annat ytligt.

Jag kanske överreagerar - i så fall ber jag ödmjukast om ursäkt!

Kommentarer
Postat av: Maria - I hjärtat av Landskrona <3

såna som skriver så läser inte igenom en blogg utan dom skriver exakt samma till alla. Jag svarar aldrig dom för tycker inte att de e lönt när dom inte menar de

2009-09-22 @ 12:30:29
URL: http://marialatina.blogg.se/
Postat av: Sara

Spec. spammare är experter på sånt! Absolut bara att ignorera! Förstår bara inte varför de gör det!

De kan spama Kissie eller något om de vill ha läsare! =O



Kram, stå på dig! :)

2009-09-23 @ 16:39:00
URL: http://rizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0