God morgon?

Klockan ringde för en stund sedan. Drog mig upp ur sängen och fixade lite kaffe. Har sovit ganska gott - efter att ha tagit en sömntablett. Nu är jag uppe i 5 nätter på raken. Men men, kunde varit värre. Har dock inte vaknat tillräckligt för att fundera över om det är en god morgon eller inte. Det småduggar lite och är lite kyligare än igår. Det är skönt då kan jag ha min jacka utan att folk tittar konstigt på mig... Jag gillar hösten och vintern - då förväntas man inte gå halvt avklädd. Sommaren är en plåga. Feta armar och ben som inte kan döljas hur som helst. Hösten och vintern är bra - då kan jag gömma mig.

Jag tror att jag faktiskt bestämmer mig för att det här får vara en ok morgon. Bara ok - inte "god".

Kommentarer
Postat av: angie

aha okej :) jag har inte heller läst böckerna, men är lite sugen på att göra det. älskar också serien! och vampire diaries är faktiskt riktigt bra. tittar du på det? :)

2009-09-22 @ 10:57:45
URL: http://bbittersweet.blogg.se/
Postat av: Zandra - 35 kilo ska bort!

SV: Råkade visst vara lite för snabb och skicka iväg en kommentar utan innehåll. Den kan du ju radera :)



Jag tror nog att jag väntar ut det så gott det går. Någon gång borde det ju stabilisera sig igen. Jag tycker bara det känns så konstigt att ha det nu när jag inte haft mens på så många år. Vi får se hur det är om någon månad :)



Tack, tusen tack för det! Jag känner att för min del, om jag ska lyckas, så behöver jag lägga alla korten på bordet. Ett kort är att publicera dom bilderna. Så att alla får se vad jag har att jobba med. Jag trodde inte att jag skulle våga, jag var rädd för alla elaka kommentarer. Men guess what? Inte en enda elak kommentar :) Och det kändes så bra efteråt med alla fina ord.



Klart du också vågar! Tänk vad härligt när du kan lägga upp en bild om ett par månader där skillnaden verkligen syns!

2009-09-22 @ 11:40:21
URL: http://counting.blogg.se/viktbloggen
Postat av: TereseErica

Mysig blogg! Allt bra med dig idag?

2009-09-22 @ 11:50:45
URL: http://tereseerica.blogg.se/
Postat av: Fettotjejen

Zandra: Kanske ska ta ett par bilder då. Vad är det värsta som kan hända? Det får bli denna veckas uppgift - att ta kort på min egen kropp.

2009-09-22 @ 12:13:00
URL: http://fettotjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0