En ny dag.

Igår var ju ingen höjdare. Funderade på om jag började bli lite krasslig... Innan jag skrev gårdagens inlägg hade jag sovit 2 timmar. Efteråt visste jag inte om jag skulle kunna somna om - men det gick alldeles utmärkt och jag sov 11 timmar till. 13 timmar totalt. Idag mår jag mycket bättre och kan konstatera att jag kanske bara behövde sova ut ordentligt.

Den här dagen har gått sisådär. Matmässigt: 2 mackor med ost till frukost. 2 tuggor på en hambugare (smakade skit) och några halvkalla pommes till lunch. Hungrig som fan vid 16 - men fortfarande på jobbet så fick bli två rostade mackor med smör för att få i mig något alls. Kom hem och orkade inte laga mat men såg att det fanns en bit mjuk pepparkaka och 2 rader mjölk-jävla-choklad - så det fick duga.

Har ingen som helst inspiration just nu. Har iaf fortfarande inte rört bullarna i frysen!!! De ligger där och ropar mitt namn förföriskt - men jag försöker att inte höra...

Något som faktiskt hjälper mig att INTE äta de där förbaskade bullarna är att jag måste berätta för er som läser detta att jag åt dem. Jaja, visst skulle jag kunna äta dem och välja att inte skriva om det - men det skulle ju vara detsamma som att ljuga - både för mig själv och för er. Då försvinner ju hela poängen med den här bloggen...

Jag vill passa på att tacka alla som peppar mig med kommentarer! Jag tror inte ni förstår hur mycket ett par små ord kan betyda!!! Jag vet att mina dagar kanske kan verka som misslyckande på misslyckande när ni läser om dem - med bullar hit och choklad dit och totalt ovettigt ätande i största allmänhet - men tro mig - utan den här bloggen och era kommentarer som stöd så hade det varit så mycket värre. Det känns skönt att NI tror på mig - speciellt om jag känner att jag själv inte gör det...

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vad är det jag läser? Pepparkakor... massa rostade mackor?? Vad hände med din fina kost? ;) Kom igen gumman, det är helg kämpa på, gör lunchlådor eller något ;) Ge inte in för de där dåliga vanorna! Kick i baken Inte fuska ;)

2009-09-26 @ 00:23:12
URL: http://ahana.myblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0