Bio = Popcorn... eller?

Sov fruktansvärt dåligt inatt. Var tvungen att peta i mig 2 sömntabletter vid 4.30 för att i över huvudtaget kunna somna. Många tankar som snurrar. Vaknade kl 11.30 och kände mig relativt ok. Gick upp, fixade kaffe och två knäckemackor. Satt vid datorn en stund och tog igen några serier jag försummat ett tag. Käkade en tallrik thaisoppa med kyckling och grönsaker vid 15-tiden.
Senare på kvällen blev det bio med mamma och bror. Vi såg Flickan Som Lekte Med Elden. Den var ok - men inte alls lika bra som föregångaren. Köpte såklart popcorn på bion. En mellanstor - men käkade inte upp allt.
På väg hem stannade jag till för att köpa mjölk och cigaretter (jag vet - rökning är inte bra för blodtrycket osv osv) och slet åt mig en chokladkaka för ovanlighetens skull... Kanske ska ha mens snart - det är i stort sett den enda gången jag köper choklad - även om jag inte är speciellt sugen på det.
Resten av kvällen ägnades åt att fara ut på räddningsuppdrag och sedan åter hem och slösurfa ett tag.

Nu är klockan på tok för mycket och jag borde ha sovit för ganska länge sedan. Ska borsta tänderna och sen hoppa bums ner i säng och hoppas på att jag kan somna. Om inte får det väl bli den lilla sömntabletten igen...

Kommentarer
Postat av: Paparazzibecka

Trevlig blogg! Vad tycker du om min? Jag har bestämt mig för att färga om mitt hår. Hur det ser ut nu och hur jag vill ha det kan du se i min blogg. Dela gärna med dig av vad du tycker.

KRAM ((:

2009-09-21 @ 11:34:57
URL: http://paparazzibecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0