Sjuk, sjukare, sjukast....

Mår mycket sämre iag än jag gjorde igår. Antingen är det en riktigt ruskig förkylning eller så är det startfasen på influensan. Det lär jag väl bli varse om några dagar. Är orolig för att det är influensan dock (NEJ - inte nödvändigtvis den förbaskade svinvarianten). Har börjat få ont i lederna och är öm på skinnet, det sistnämnda låter luddigt men det är precis så det känns. Stryker jag mig på armen så ömmar det precis som i skinnet... I huden. Som att jag hade extra känselceller ovanpå huden. Det var iaf samma symtom jag hade förra gången jag fick influensan - vilket var i vintras. Jag borde egentligen inte få influensan så nära inpå - brukar drabbas av skiten var tredje år eller så. Men ibland måste väl undantaget komma som bekräftar den satans regeln antar jag.

Ska lägga mig nu. Slänga på en film och förmodligen somna till den. Ska gå ifrån skräcken denna kväll och se Land of the Lost med Will Ferrell. Jag har hört den ska vara lite rolig - får väl se om det stämmer.



(följande kan uppfattas som äckligt eller stötande men det är inte mitt problem)
För övrigt undrar jag hur mycket jävla snor man kan producera som människa. Är det någon som vet? Finns det något världsrekord? Finns det någon studie som visar "genomsnittlig snorproduktion för förkylda kvinnor 30-35 år"? Jag tycker inte jag gör annat än snyter mig hela dagarna. Måste hitta min idominsalva - börjar bli irriterad under näsan... :S

Kommentarer
Postat av: Agnetha

Trist att vara sjuk. Krya på dig!

2009-10-09 @ 08:01:20
URL: http://jagbantar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0